به روز شده در: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۵

اخراج دانشجوی امیرکبیر به دلیل اهانت به پرچم

روزنو :پس از صدور احکام اخراج برای تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حالا دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در حکمی بدوی، یکی از دانشجویان خود را به دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه اخراج کرده است.

باشگاه خبرنگاران: پس از صدور احکام اخراج برای تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حالا دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در حکمی بدوی، یکی از دانشجویان خود را به دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه اخراج کرده است.

در این رابطه بخوانید: اخراج چند دانشجوی شریف به دلیل اهانت به پرچم

1404061610133846133931474

در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کمیته انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی، حکم اخراج یکی از دانشجویان را به دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.

انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر پیش‌تر در پیامی اعلام کرده بود که دست‌کم شش نفر در ماجرای آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه نقش داشته‌اند. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، بررسی پرونده سایر افراد در جلسات آتی کمیته انضباطی ادامه خواهد یافت.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار