تجمع بازنشستگان در اعتراض به وضع معیشت و درمان

بازنشستگان شرکتکننده در این تجمع، با اشاره به طرح ادغام سازمان تأمین اجتماعی با دیگر صندوقها، در تماس با ایلنا، خواستار حفظ استقلال این سازمان شدند و چنین اقدامی را «غیرقانونی، غیرعقلانی و مغایر با منافع بیمهشدگان» دانستند.
این بازنشستگان ضمن انتقاد از عملکرد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان، خواستار اجرای کامل قوانین در حوزه معیشت و درمان شدند.
در بخش مطالبات درمانی نیز، بازنشستگان اجرای کامل ماده ۵۴ قانون تأمین اجتماعی، حذف بیمه تکمیلی و اجرای ماده ۸۹ را از جمله خواستههای اساسی خود عنوان کردند.
همچنین بازنشستگان شوش در بخش مطالبات محلی، خواستار بازگشت امتیاز لغوشده بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی و ارتقای درمانگاه شهر به پلیکلینیک شدند و به«کمتوجهی نماینده مجلس و مسئولان شهری به مسائل درمانی بازنشستگان» انتقاد کردند.