مدیرعامل شرکت پگاه عزل شد

بر اساس نامه رسمی شرکت سرمایهگذاری آتیه صبا، همکاری عبدالامیر باروتکوب به عنوان عضو هیئتمدیره شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به پایان رسید و وی از این سمت کنار گذاشته شد.
صدور این نامه در شرایطی صورت میگیرد که طی ماههای اخیر انتقادهای متعددی نسبت به عملکرد مدیریتی و نتایج فعالیت برخی اعضای هیاتمدیره و مدیرعامل مجموعه از جمله وی در این مجموعه مطرح شده بود. هرچند در متن نامه تلاش شده این جابهجایی در قالب «قدردانی از خدمات» و «خاتمه همکاری» توصیف شود، اما واقعیت آن است که خروج ایشان از یکی از مهمترین شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، بدون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی نسبت به نتایج دوره مدیریتی، پرسشهای متعددی را ایجاد میکند.
منتقدان معتقدند مدیرانی که در دوران مسئولیت خود نتوانستهاند دستاورد قابل توجهی برای سهامداران و ذینفعان ایجاد کنند، نباید صرفاً با یک نامه تشکر، صحنه را ترک کنند...