به روز شده در: ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۷۵۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم

روزنو :رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از این که دولت برای تامین بودجه به سپاه نفت داده باشد اصلاعی ندارم اما وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است.

 سردار حسین محبی، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه هم اندیشی با رسانه ها و در پاسخ به پرسشی در باره 20 میلیون بشکه نفتی که گفته می شود دولت به این نهاد داده اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: وظیفه دولت، پشتیبانی از نیرو‌های نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است. سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگان‌های مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند. دولت موظف به حمایت از نیرو‌های مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس جمهور پیش از این گفته بود: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود را به سپاه  دادیم تا بتواند خرج کند؛ یعنی از پول خودمان ارزی که داشتیم  را به آن عزیزان دادیم.

 
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار